Saturday, December 31, 2011

Happy New Year + Happy Birthday ♥





Hye Peeps! Semua sehat? Dina sehat, Alhamdulillah. Ish, cepat je kan 2011 pergi. Rasa macam baru je masuk 2011 tiba-tiba dah 2012. Apa-apa pun Alhamdulillah, Dina masih di pinjamkan nyawa dari Allah s.w.t. untuk merasakan tahun baru ini. Sapa-sapa yang kenal Dina, ampunkan lah dosa Dina, kalau Dina pernah sakitkan hati korang. And untuk sapa-sapa yang rasa dia pernah sakitkan hati Dina dan sebagainya, korong jangan risau! Dina dah ampunkan dosa korang. Sebab Dina selalu pesan kat diri Dina, kalau Allah boleh ampunkan dosa besar hamba-hamba-Nya, kenapa pula Dina hamba-Nya yang lemah ini tak boleh ampunkan orang? Kan-kan. Banyak perkara pahit dan manis yang berlaku ke atas diri Dina pada tahun ni. Banyak air mata yang tumpah dari kelopak mata Dina pada tahun ni. Dina nangis bukan sebab Dina ni jenis orang yang emotional tapi Dina nangis sebab Dina adalah jenis orang yang cepat tersentuh dengan sesuatu perkara. Dina nak korang tau yang, Dina tak suke lah orang cakap Dina ni jarang senyum,grumpy,selalu marah and etc. Tolonglah jangan cakap cam tu, korang cume tau nama Dina kan? Korang tak tau cerita hidup Dina, jadi korang tak berhak nak judge Dina kalau korang tak tahu cerita hidup Dina. Okay cukup lah Dina kasi tahu apa yang Dina tak suke kan. Rasa geram dan marah Dina dah pun Dina luahkan jadi Dina nak ucapkan :

-> Happy Birthday Kayreen Jasmin <-


"Assalamualaikum, Min! Sanah Helwa! Happy Sweet 10th Birthday! I wish you enjoy today! because it's your best day! Ucapkan 'alhamdulillah' ye min. Sebab min diberikan peluang untuk menyambut hari kelahiran min yang ke 10 ni. Min, I'm sorry If I ever hurt your feeling. Hope you forgive me sweety. Bye ~"


Note:
Menghirup udara segar pada 2012 ni adalah satu kenikmatan,
kenikmatan yang datangnya dari Tuhan Maha Esa. Ucapkan alhamdulillah sebagai tanda syukur mu buat Allah. Semoga tahun ini membawa cahaya kebahagian,kegembiraan dan keberkatan kepada kita semua.Semoga tahun ini kita akan berubah ke arah yang lebih baik dari sebelumnya. Insya-Allah~
Amin Ya Rabbal Alamin.

No comments:

Post a Comment