Wednesday, July 15, 2009

Practice Naik Basikal

Ni jangan silap eh aku pandai dah naik basikal
Dua-dua adik aku yang x pandai

Ni aku nak cerita pasal adik pertama aku,Mohd Nabil Muqri nak practice naik basikal
Sebelum ni dia naik basikal tayar 4 so kali ni mama and papa aku suruh dia ambik tayar 2
Pastu bila dah beli dah ada kat rumah dah aku naik dah adik aku ni nak kena practice plak
Kemudian papa aku ambil basikal aku untuk papa tunjukkan cara-caranya.....
Waktu dok naik tu ada saja kayuh 2 kali nak air kayuh 4 kali x larat kayuh 6 kali adui calar plak kaki dia alah sikit ja tu pun dia nak menangis laki lak tu.What ever la muki all the best.

Ok ni pasal adik yang last plak,Mohd Nabil Hafiz nak practice dia ok ja...
dia beli basikal tayar 4 biasa la kecik lagi...cantik basikal dia bentuk moto....dasyat
hekhek bentuk je kena kayuh jgk......dia just x pandai kayuh dia kayuh blakng nak rivest kok......

Ok just ni aku cerita.All the best ee adik2x kakak.....

No comments:

Post a Comment