Tuesday, July 14, 2009

Basikal baru>>>

Petang tadi aku pergi kedai basikal aku beli basikal berwarna merah tayar 2
Adik aku yang bongsu beli basikal tayar 4 dia punya basikal fuhh hebat macam motor adik aku bkn nak sangat dia kata dia dah ada tusker haha bahasa adik aku ni aneh tau dak
tusker tu skuter.

Masa hari jadi dia mama aku beli tusker (skuter ) kat dia cause dia suka sangat tusker ( skuter ) waktu x beli lagi skuter tu dia dok naik skuter barbie aku.Ala biasa la dia baru umur 3 thn bahasa pelik la...
Ha ni cerita paling best... tu aku tulis akhir2x adik aku no 2 dia nak beli tayar 4 lagi dia kata tak pandai naik basikal tayar 2 aku geram gila kat dia last2x tauke tu kata adik suda besar mana boleh naik tayar 4 lagi.
Betul la thn 2009 dia 6 thn thn 2010 dia dah masuk sekolah rendah 7 thn ada ka patut nak naik
tayar 4 lagi.Akhirnya dia ambik juga basikal tayar 2 berwarna kuning

No comments:

Post a Comment