Wednesday, June 3, 2009

L@mbat nak update

Pergi ke kem kempimpinan nih lama dah baru nak update
Masa tu dina kena tidur kat skolah guru displin dah bagi surat kepada semua orang
yang ada jawatan kat skolah tu dina pon dpt surat tu, dia kena isi lah ibu bapa bagi atau tidak, malam tu ketar gila telefon semua kawan2 yg dpt surat tu juga, ada yg x bagi ada yg bagi
aku tulis x bagi cause takut nak tidur kat skolah.

Esok bangun mama bagi juga RM15.00 sebab takut kawan lain pi dina x pi plak
waktu cikgu suruh pengawas berkumpul kat dewan.Aku pi la,cikgu kata pengawas skolah wajib
pi.Aku kata aku x leh pi,cikgu tanya kenapa?aku jawab mama x bagi padahal aku yg takut
tapi cikgu kata kalau x pi kena ambil balik sijil pengawas.Aku x mau aku naik ke kelas ambil duit yang mama bagi aku bagi kat cikgu jadi aku kena pi.3 hari 2 malam iaitu 19 feb 2009 hingga 21 2009 feb hari khamis hingga sabtu.Yg best kan 19 birthday mama 21 birthday papa.
H@H@

No comments:

Post a Comment